2007/10/04

You Make me Feel Brand New




因為你,我覺得一切都更美好,這是給你的歌!


My love,
吾愛,
I'll never find the words my love, to tell you how I feel my love.
我永遠無法用適當的言語表達對你的愛。
Mere words, could not explain.
因為言語是不足以形容的。

Precious love,
我珍貴的愛人
You held my life within your hands, created everything I am,
你擁入我的生命,再重新塑造了我,
tought me how to live again.
讓我重生。

Only you,
只有你
came when I needed a friend, believed in me through thick and thin,
在我最需要朋友的時候,無論怎樣都相信著我
this song is for you, filled with graditude and love...
這首歌要獻給你,充滿我的感激與愛

God bless you, you make me feel brand new,
願上帝祝福你,你讓我感覺自己像全新的一樣
for God bless me with you, you make me feel brand new,
因為你,上帝庇佑我,你讓我感覺自己像全新的一樣
I sing this song 'cause you, make me feel brand new.
因為你,我唱這首歌,讓我感覺自己像全新的一樣

My love,
吾愛
When ever I was insecure, you built me up and made me sure,
每當我感覺不安時,妳肯定我並重建我的信心。
you gave, my pride, back to me.
再度給我自信

Precious friend,
我珍貴的朋友
with you I'll always have a friend, your someone who I can depend,
你永遠是我的朋友,你是我可信賴的人
to walk a path that sometimes bends.
當走在有時崎嶇的世道上

Without you,
沒有你
Life has no meaning or rhyme, like notes to a song out of time,
生命便失去了意義或韻律,就像一首過時的老歌
How can I repay you for having faith in me.
我要怎麼報答你,因為你總對我有無比的信心。

2 則留言:

匿名 提到...

我決定要這首歌了~~
寄給我喔~~3Q~~

Stone 提到...

這首歌是我在網路上找的,我只有其他版本,沒有這首Simply Red(就是紅)唱的版本。如果妳還堅持要的話?